Boerenkooltoernooi 2016

10-01-2016 Boerenkool Toernooi
Een prachtige zonnige winterdag met 7°
Een heel bijzondere locatie in een prachtige omgeving met weide uitzichten.
De sfeer was bijzonder hartelijk.
Het was een weerzien van veel schaakvrienden uit de omgeving die we elk jaar weer mogen begroeten en oud leden die deel hebben uitgemaakt van schaakvereniging Lochem.
Het was een snelschaaktoernooi waar in de ochtend partijen werden gespeeld met 15 minuten op de klok. In de middag kregen we iets meer tijd 20 minuten per wedstrijd. Wel zo vriendelijk voor leden die door “wat voor oorzaak dan ook” wat trager van denken zijn geworden.
Er werd een heerlijke stampottenbuffet geserveerd, waar iedereen van genoot. Bij sommige deelnemers was duidelijk te merken dat zij een paar dagen hiervoor niets meer gegeten hadden.
Na een paar alcoholische drankjes zat de sfeer er goed in en hadden sommige gasten met de partijen die volgden het wel in 3 minuten kunnen realiseren. Na dat er slingers waren opgehangen kreeg het geheel wel wat weg van een bruiloft. Na dat de winnaar was gehuldigd verlieten wij allen in polonaise het gebouw.
Ik weet zeker dat het merendeel van de aanwezigen de volgende ochtend niets meer van het hele gebeuren konden herinneren.

Ik wil maar zeggen het was een bijzondere geslaagde dag met Guido Blankenstein als terechte winnaar.

wpDataTable met geleverde ID niet gevonden!

Kom eens langs of neem contact op!

Neem gerust vrijblijvend een kijkje in onze speelzaal of neem contact op met één van onze bestuursleden voor meer informatie. U bent van harte welkom!