Over ons

Schaakvereniging Lochem is een club van enthousiaste schakers die elke maandag hun sportieve prestatie combineren met een gezellige avond ontspanning. Er wordt op ieder niveau geschaakt. Behalve aan de wekelijkse interne competitie wordt aan de externe OSBO competitie deelgenomen.

Info & contributie

Daarnaast worden snelschaak-, rapid- of vriendschappelijke toernooien georganiseerd en vinden uitwisselingen plaats met schaakverenigingen uit omliggende plaatsen. De senior-afdeling van Schaakvereniging Lochem bestaat uit ongeveer 16 personen. Op maandagavond spelen wij onze interne competitie. De bedenktijd p.p. is 90 minuten en 10 seconden per zet. Totaal duurt een partij ongeveer 3 uur.

Contributie

Senioren: € 100,- per jaar
Jeugd: € 50,- per jaar

Het bestuur

Nieuwsbrief

Klik op de onderstaande knop om de laatste nieuwsbrief te bekijken. Geïnteresseerd in voorgaande nieuwsbrieven? Neem dan contact op.

Kom jij onze vereniging versterken?

Kom gerust eens een aantal keren langs op maandagavond, je hoeft niet direct lid te worden. Je kunt ook contact met ons opnemen. Als je dat voor het weekend doet dan zorgen wij voor een tegenstander.